Packal *.*

Mittwoch, 3. Oktober 2012

Es ist daaaaaa <3
Nach unendlichen 16 Werktagen ist endlich mein Packal von daheim angekommen (:
I hob mi glaubi selten in mein Leben ueber irgendwos so gfreid :D Wie a klanes Kind^^
De ganzen Suessigkeiten kuman natuerlich in mei frisch ernannte Suessigkeitenlade (oh ja, i hob wieder ane! :D) und waun ma scho dabei san - Kinder Ueberraschungseier san in de USA verboten - Mama du schmuggelst afoch so illegale Substanzen zu mir :O A waunsinn is des!

Daun hobi ausserdem endlich mei Zimmer schen zaumgramt und Platz geschaffen, damit i alles gscheid schen aufstellen kann (oiso den Kalender, a bissi a anderes ösi-zeig und des writing-board wos i von da merrill griagt hob zum Schulbeginn (so a teil mit magnete wo ma wos draufschreim kau, wos si voi leicht wieder weglöschen losst). Im Moment steht do drauf 'SMILE! Du bist geil!' :D

Und da Homecoming Ball is abgesagt worn^^ Oiso hobi des Wochenende freii... Vllt lon i ma wen ei (eher ned so xD zu viel Gelbheit schod ma nur ;))

Ajo - daugts eich mehr in Mundart oda in Hochdeutsch dass i schreib?

S.

5 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

oiso des is nett, waun ma si über kloane süssigkeiten a gfrein kau.
ob mundart oder hochdeutsch is mir egal - wias hoid grod passt.
oba des mit homecomming find i voi schwoch - bei 750 schüler finden sich kane 100, die zu an eigenem schuiball gengan ?!? - des gibds do sunst nirgens auf da welt und des losd mi schau an dera schui a wenig zweifeln (weil horst schlemmer war zu seiner schulzeit immer der begehrteste Tanzpartner auf schulbällen...)

Schlemmerin hat gesagt…

oiso, da muss ich mich auch zu wort melden.
ich fände es passend, wenn du die gepflegte sprache wählen würdest - sonst verlernst du die noch.
das mit der schmugglerei - hab ich gewusst und die Eier ganz absichtlich eingepackt.
neue bestellungen können jederzeit aufgegeben werden. ein paar dinge hab ich nämlich schon wieder für dich. aber es soll sich ja auszahlen.
Dh wenn sonst jemand an sophie etwas liebes schicken möchte, da können wir gerne ein gemeinsames paket machen.
Das mit dem freien wochenende find ich ganz cool wenn du es für deine neugewonnene gelbe Charakterausprägung nützt und leute zu dir einlädst. da hast du nämlich die möglichkeit, deine freunde gleich mal zuhause vorzustellen. Du weißt schon was ich meine.
homecomming ist natürlich schade, dass du nicht von deiner liste streichen kannst.
ajo, zaumrama woa a guade idee. - so wias letzten samstag in dein zimmer ausgschaut hod.
de schlemmerin woas nämlich ois!!!

Klexxx hat gesagt…

Jo maunchmoi gfreid ma si üba de klansten dinge^^
Jo d hirschi hoid :-D

Halleluja du erinnerst mi grod voi and schöni Ò.o
Haha ok hobi ma eh docht xD
Des kaun d haley a ruhig in da klasse verbreiten, dass ma mir wos schicken kau :-P
Joo oba i glaub eh ned dass i ma wen eilon... moi schaun :-D
Jo bleibt nu da prom am ende^^ und der wird hoffentlich besser :-D
Jo jz is voi schen, i hob sogor a ösifahne gegenüber vom bett :-D voi patriot und so ;-)
De kleine schlemmerin a - da herr schlemmer soit sei göd ned imma fia ralph lauren parfums ausihaun sondern sinnvoll investieren und brav sparen oda so!! ;-)

Unknown hat gesagt…

Woher drang die Kunde gen Wichita falls, dass der herr schlemmer sich ein winzig kleines Präsent von Ralph Lauren gegönnt hat...??? Gibt es da Indiskretionen oder Computerhacker? Herr Schlemmer wird jedenfalls das FBI verständigen.

Klexxx hat gesagt…

Tjo, stalking, wast eh ;-) i hobs drauf :-P

Kommentar veröffentlichen