Baseball (&Make Up Fotos & Steak)

Sonntag, 30. September 2012

Heute waren wir mal wieder in Dallas. Dieses Mal haben wir uns ein Baseballspiel angesehen - Texas Rangers vs. LA Angels.
Fuer mich war es nicht sonderlich spannend, da ich mich leider gar nicht ausgekannt habe (Jeani hat zwar versucht, es mir zu erklaeren, aber ich habs nicht verstanden^^). Am Anfang wusste ich nie, ob es schon das richtige Spiel oder noch Warm Up war, und am Schluss sind auf einmal alle aufgestanden und gegangen und ich hatte keine Ahnung, wie es denn jetzt ausgegangen ist :D
Mit einer Kellnerin habe ich gesprochen (natuerlich bekommt man das Essen zum Sitz serviert!) und die hat gesagt, dass ihr Baseball besser gefaellt als Football, weil die Spieler besser aussehen. Die in Football sind so breit alle :D

Allerdings war es auf jeden Fall eine sehr interessante Erfahrung in einer neuen Atmospaere (auf einmal passiert etwas - ich weiss natuerlich nicht, was - und alle springen auf und schreien :D)!

Und noch ein paar Bilder...


Mci Fruehstueck - irgendso a Muesli, wor ned amoi so grindig wies ausschaut :D


Philip, Troy, William & Jason (:

Na, i hob ned zuagnumma, i schau nur do a wengal breada aus ^^

I sogs eich, des is anes von de geilsten dinge do *___*












Haha mei Handy :D


Und weil jo noch Bilder mim Make up gfrogt wordn is... ;)

ganzes Gesicht

Auge (und Rouge ;))

und nochm Spiel xD Foi fertig und des auf da Nase is a Sonnenbrand -.- (Man beachte, dass d Augen nu foi toll hoidn *.*) Und i hob seeehr viel gschwitzt :D
Und Papa fia di (und alle anderen Steak-Liebhaber):

@Texas Roadhouse. So ziemlich anes der geilsten Steaks des i jemals gessen hob *___*


S.

PS. I hob insgesamt scho ueber 700 Fotos - des is fia des, dass i eigentlich ned sehr aufs Fotographieren konzentriert bin, sehr guad. Waun ma bedenkt, dass d Haley guade 1100 hod (zumindest de auf FB) und de is scho laenger do. Oiso derfts mi olle lieb hom dass i fia eich a ois gaunz brav festhoid :P

4 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

Wo is bitte des texas roadhouse (damit i glei an tisch bestellen kann, waun i im mai ummikim)

Unknown hat gesagt…

Hod eigentlich irgendwer von der Familie Secord (samt Sophie) mitgriad, wie des spü ausgaunga is???(Anmerkung: de Jeani glaubt, de rangers haum verloren; de sophie hod gor keine Ahnung; in wirklichkeit haums 8 : 7 gewonnen)

Klexxx hat gesagt…

Mausilein es worn zwa spiele. Des erste wa eig um 2 gwen, haums virverlegt auf 10 und do homs verloren. Des wor des wos wir si augschaut hom.
Des zweite wor um 6 und do homs gwuna.

Und des roadhouse hobz ia scho moi gegooglet ;-)

Klexxx hat gesagt…

*vorverlegt auf 12

Kommentar veröffentlichen